utorok 27. marca 2007

Venované 2

Toto som napísal pôvodne do diskusie pre Kami. Ale potom zapracovalo moje narcisistické ja a tá báseň sa mi páčila a vyzeralo to, že aj jej... No proste som to nevydržal a dal som ju ešte aj sem. Tak podla správnosti je to venované jej.



keď žiaľ a strach ti radosť zaveje
vzdávaš sa ľahko každej nádeje
keď celý svoj svet zatrieš čierňavou
krutou a vždy tak veľmi boľavou
zasiahne a krotí vlatnú pýchu
obráť sa vtedy ku svojmu dychu

keď zavrieš oči dych ťa povedie
možeš aj sama sebe vravieť nie
keď vdýchneš priamo do tej bolesti
vzdušná viac do teba sa nezmestí
odleti preč pri výdychu jej už niet
na miesto po nej smieš dať celý svet

13 komentárov:

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

jejda, toto je nádherné :o)

Anonymný povedal(a)...

keď vdýchneš priamo do tej bolesti
vzdušná viac do teba sa nezmestí

krása

-- kamikatze -- povedal(a)...

wow,
dakujem :) este mi nikto takto verejne nevenoval verse...
a reakciu na ne mas v tom commente ;)

Aventerra povedal(a)...

pekné.. :)

FanaticGay povedal(a)...

Vdaka. A Kami ja viem reakciu som cital, ved ako som pisal vlastny narcisizmus nedovolil necht ju v diskusiach. A ta tvoja reakcia ma uplne ze vyviedla z rovnovahy. Tak vsetkym pekny den.

lota povedal(a)...

krasna basen, vlmi prevelmi sa mi pacila a narcizmus je na mieste...Podarila sa Ti.-)

Anonymný povedal(a)...

Preco je to take dobre? Pocuj, fangay, Tvoja poezia nikdy nebola taka dobra:))) ako teraz.
Je to temer ako ta, ved vies ktora...

Pecosita povedal(a)...

pekne :)

FanaticGay povedal(a)...

Anonymus vies co viacery to hovoria, ale ja neviem. Mozno ten cerstvy vzduch? Neviem.

FanaticGay povedal(a)...

hmm bude lepsie ked hovorit budu "viaceri" ale co uz

Zasnívaná povedal(a)...

zda sa, ze kami je inspirativna ;)) mna inspirovala dnes. ale tak na tvoje verse sa nechytam.

sas povedal(a)...

fany, niekedy si myslim, ze pri tvojich postoch ani nedycham... :))

FanaticGay povedal(a)...

snivajuca - odpoved mas priamo pod tou tvojou skvelou basnou.:)
Sasanka - tak dychaj preboha. ;) ale inak samozrejme dakujem.