piatok 13. júla 2007

Dnes len...

Dnes len tak narýchlo, inšpirovaný posledným Medenkiným postom. Keď som po prvýkrát videl Cirque du Soleil, vyrazili mi dych. Dokonalá súhra tanca, spevu, hudby a úžasných artistických výkonov. Tri hodiny absolútneho očarenia. Tak si ja pamätám ich predstavenia. Okrem iného som mohol vidieť aj číslo, ktoré sa sem do Fanatica mimoriadne hodí. Pod názvom Dvaja muži, skvelá tanečná miniatúra. Díky Medenka za pripomenutie.



Láska či súboj?
Čo spolu vedú
dvaja v posteli?

Neha či sila?
Bolí to vlastne
keď šíp vystrelí?

Malá smrť príde.
Láske sme cestu
srdcom prestreli.

19 komentárov:

maxim povedal(a)...

zaujímavé verše...

Anonymný povedal(a)...

velmi zaujimave...

Terra povedal(a)...

posledny je naj...a ten taneeeec ..wau

Martin povedal(a)...

Cirque du Soleil? Pocujem o tom prvy raz, ale ten tanec je pekny.

FanaticGay povedal(a)...

maxim - no teda os teba to beriem dva krat
.
arwenka - su inspirovane tym videom, ktore je urcite tiez niecim inspirovane...
.
vdaka mas tu svoju zasluhu :o)
.
Luky - ved popozeraj na Youtube. Napriklad aj uzasny (a velmi sexy) Viktor Kee, ktory tam robi zonglera... :o)

ostrovanka povedal(a)...

nadherne verse, zlato...

Terra povedal(a)...

ten zongler s tymi ohnami? jaaaaj, preco takeho nestretnemmmmmmmm :)
som vedela, ze som si sekla povolanie, mala som ist k cirkusu...

Anonymný povedal(a)...

Pa pa.:)
mangel

FanaticGay povedal(a)...

Os - no vdaja pochvala od teba ptesi
.
Medenka - v cirkuse by sme robili klaunov. Tak to vidim ako jedinu moznost :)
.
Pa pa :)

lota povedal(a)...

nadherne versiky, fan. ucim sa ich ako modlitbicku.-)

Jasper povedal(a)...

... ten koniec je sakra dobrý! ;)

femma povedal(a)...

... čítam si to už x-tý krát - krásne,tak ako krásna môže byť láska

FanaticGay povedal(a)...

lotka - OK budes preskusana
.
jasper - to teda je :)
.
femm - diky diky diky

Pecosita povedal(a)...

fangay: zlatik a to aj ty tak vies tancovat? :)

FanaticGay povedal(a)...

kedysi som vedel pec a bol som fakt dobry ale dneska mi brusko nedovoli. Hoci ked som este pred tromi rokmi robil svoju poslednu choreografiu (zatial) tak mi manzel po tom co bol pozriet na baletku hovori
- Pocuj clovece ved ty mas aj v styridsiatke a s poroiadnym bruchom ovela preciznejsie pohyby ako vsetci ti mladi. Takze ano VIEM :o)))

Pecosita povedal(a)...

zatancujes mi? ;)

FanaticGay povedal(a)...

no uvidime :o)))) ked bude kde a kedy...

Anonymný povedal(a)...

naucil vela

Anonymný povedal(a)...

Hvala za zanimljiv blog