štvrtok 5. júla 2007

Len pred...

Len pred pár dňami som sa tu v jednej diskusii pod postom o pochodujúcich odborároch rozčuloval, že kde to ja sakra pracujem. Plat nie bohvieaký, výhody vlastne žiadne o nejakých bonusoch ani nechyrovať dovolenku len presne podľa zákona. No konec. Poradil mi vtedy Nick, že mám teda takúto prácu rozhodne zmeniť. Tak som ho poslúchol, dobré rady treba poslúchnuť no nie?

Takže od včera mám novú prácu, nastupujem od septembra a vyzerá to, že z výhodami je to oveľa lepšie a hlavne povedzme si pravdu peniaze sú až na prvom mieste... Tak len aby ste vedeli, že sa mi darí a že som taký nejaký spokojný, že sa mi podarilo postúpiť v tej mojej bezvýznamnej kariére o pár schodíkov vyššie.

Manžel sa potešil, konečne si dáme opraviť tie blbé okná a pôjdeme na najekú úplne opulentnú dovolenku a potešil som sa aj ja, že v čase keď všade na okolo sú mladé dynamické kolektívy (prepáčte fakt neznášam toto slovné spojenie) sa aj ja dokážem pomerne slušne predať na trhu práce. A malá drobnosť šéf je starší ale fakt veľký sympaťák.

No a načo je na konci tohoto postu tá fotka? Na nič. Šak nemôžeme sa len tak potešiť? Aspoň tí a tie čo si také radi pozrú?

14 komentárov:

germa povedal(a)...

že blahoželám a takéto fotky mi posielajú všetky príbuzné aj nepríbuzné mládky, že akože mám vzdychať a byť celkom bez seba a ja ti radšej takých škaredých :)

Martin povedal(a)...

No tak ja som sa čudoval, že píšeš o staršom sympatickom šéfovi a dole tá fotka akoby napovedala, že má fakt slušnú plastiku :)) No ale nakoniec si to vysvetlil a pozerám sa rád :)
K novému zamestnaniu gratulujem a pripájam sa k tomu ml.dyn.kolektívu. Ja sám som síce mladý, ale je fajn, keď sú v kolektíve aj starší, aspoň názory sú rôznorodejšie :)

Lubena povedal(a)...

blahozelam :)

Anonymný povedal(a)...

Fan, tak ti blaho prajem, aj super okná a holidays a tá hruď je dobrá :)

lota povedal(a)...

sa teším s Tebou! A teda - chlapčiatko nie veľmi podľa môjho gusta ale zase - lepšie ako nič.-)

FanaticGay povedal(a)...

No dakujem vsetkym za zelanie hadam to vyjde, bude to jasna makacka ale bude to aspon sam za seba a za svoje schopnosti. Takze sa vlastne tesim.
.
Chlapciatko je take - pozeracie. Doma by som to asi radsej nechcel :D

Martin povedal(a)...

No mat doma vyslovene krasavca je fakt riziko, stale ti ho niekto bude balit :))

palculienka povedal(a)...

pripàjam sa ku blahezalaniam a nech sa ti dari ;)

ostrovanka povedal(a)...

ja tiez...
teda blahozelam... :)
a tiez, ze by som ho nechcela...
alebo sa len pretvarujem?
ma mile oci :)

Anonymný povedal(a)...

gratulujeeeeeeeeem :)
a pozdravujem..teda mangela....
a prajem krasnu dovolenku..
a pripajam sa k os..tiez by som ho nechcela..ale tie oci ma mile :)

Unknown povedal(a)...

pridávam sa ku gratulantom:-))

mládenček je sladký...

ale môj je už síce - poznačený časom, no nemenila by som :-)))

FanaticGay povedal(a)...

Vdaja damy a mladencek je tu hlavne kvoli tym svojim ociam. Lebo inak je fakt prisladky. :)

Reed povedal(a)...

tusim dostanem cukrovku :)))
good luck ;-)

FanaticGay povedal(a)...

reed tato tvoja reakcia spolu s tym obrazkom co mas v dikudiach spolu tvori uplne uzasny celok.
:oD