štvrtok 17. mája 2007

Druhotné pohlavné znaky ...



Druhotné pohlavné znaky ma vedeli vždy dostať. Viete také tie veci ako vytŕčajúci nos a ohryzok, poriadne odstávajúce ušiská, alebo veľké ruky. Ale absolútnou jedničkou na chlapskom tele sú pre mňa nohy. Také futbalistické, chlpaté, čitateľné, krivé, chlapské nohy. Jedno úžasné Ó vyrastajúce z miesta kde telo stráca cudnosť, alebo naopak kde ju nachádza. Niekomu sa to zdá nevkusné. Mňa všetky takéto „nedokonalosti“ dokážu nekonečne rajcovať.

Tak a presne takéto nohy si mal. Pod tvojim malým guľatým zadkom si sa pýšil prekrásnymi chlpatými a krivými nohami. A k tomu všetkému si bol vedec a inteligencia je pre mňa silné afrodiziakum. Pracoval si vo vedeckom ústave v bielom plášti a tie znaky tvojej inteligencie spojené s tvojim úžasným telom boli niečo, čo mi dávalo poriadne zabrať.

Tvoji kolegovia vedci s titulmi pred aj za menom boli aj tvojimi priateľmi a tak si ma predstavil. Chodili sme všetci na dlhé výlety po Karpatách. Ja s tebou a s nami tvoji kolegovia. Boli to skvelé časy. Tvoji kolegovia boli prvou skupinou, ktorá ma prijala bez výnimky a stali sa aj mojimi priateľmi.

Na oslave tvojich narodenín sa veľa pilo a tancovalo a osem chlapov z toho šesť hetero kandidátov vied sa mierne povedané utrhlo z reťaze. Tancovali sme v jednej hromade skoro bez šiat a napriek tomu, že k ničomu nedošlo, bol to určite najerotickejší zážitok môjho života.

Lyžovačka na chate bol vynikajúci nápad. Keďže si prvý prelomil kruh a priviedol si do partie partnera, dohodli sme sa, že tento rok sa ide v pároch. Takže osem vedcov a manželky a frajerky a ja a krásny týždeň plný zábavy a našich spoločných nocí.

Ako vždy keď som bol s vami, veľa sa pilo. A tebe prišlo zle a tak si sa vyvliekol z nočnej vychádzky v hlbokom snehu. Dostal si pusu a pohladenie.

Zabávali sme sa skvele. Len jedna z manželiek mi neustále pripomínala. Je mu naozaj zle, nemali by sme ho nechávať samého. Nakoniec vo mne zobudila strach a tak som sa vrátil.

Našiel som ťa v kuchyni. V kuchyni na zemi. Bol si nahý a prepletený s neznámym mladíkom. Ani netuším kde a ako si sa ním zoznámil, veď sme boli skoro stále spolu. Nechcel som počuť žiadne vysvetlenia. Nedokázal som zostať nad vecou. Nedokázal som zachovať chladnú hlavu. Mal som vtedy pocit, že už nič nieje skutočné. Ani môj záchvat hnevu, kriku a plaču. Ako zo zlého filmu. Odišiel som okamžite. Zbalil som veci a zahral veľkú drámu z argentínskej telenovely.

Nemohol som ťa už vidieť, ani si nikdy vypočuť tvoje vysvetlenia, nedokázal som sa s tebou stretnúť. Vždy vo mne vybuchol taký hnev, že som sa bál sám seba.

12 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

totok urobila vcerajsia depka?
.
ale taky hnev poznam. hnusny zabijaci. hlavne zabijaci na pekne spomienky.

motýľ povedal(a)...

uff! tak to je silna kava. to by som tak lahko nepredychal

Anonymný povedal(a)...

fan: mozno ten hnev mal cosi do seba..ja som sa nikdy nevedela ani len nastvat..citila som sa zranene a ponizene a hned mi naskocil moj stary znamy pocit, co mi to zase urobili..a ze aj toto musim vydrzat...
a..mame podobny vkus, co sa noh tyka :)

germa povedal(a)...

zažila som niečo podobné a znášala som to oveľa horšie ako ty. Keď som sa vyliečila, stala sa zo mna realistka:(

Martin povedal(a)...

Na toho vedca ma napada len jedno slovo: Bastard..

ostrovanka povedal(a)...

no je to dost velke svinstvo... moze sa o tom hovorit cokolvek, ako sa nad to da povzniest a podobne vety, kto nezazil asi nevie, ze taky zazitok boli horsie ako pastou do brucha...
najhorsie je ten zruteny svet...
a to prazdno, co po tom zruteni zostane...

lota povedal(a)...

- dokonalosť nedokonalostí dokáže najviac rajcovať:-)
( a k tej vážnejšej časti: niekedy sa nevieme ani najsamlepším tréningom pripraviť na malé "milé" prekvapenia...)

FanaticGay povedal(a)...

medenka - tusim ano, depka je svina.
.
motyl - no ani ja som veru to nepredychal a urobil som tam taky cirkus, aky este nikdy predtym.
.
arwen - no a ten cirkus (v odkaze pre motyla) som neurobil este nikdy pred tym a ani potom, sam som sa cudoval kde sa to vo mne berie. Vyzeral som asi ako hystericka lokomotiva a bolo mi to jedno. A tusim az po napisani tohoto postu som smiesny aj sam sebe a dokazal som sa nad tym usmiat.
.
germa - blahozelam, neviem co sa stalo zo mna, ale trvalo mi kym som si vytvoril znova vytvoril naozajstnu citovu vazbu. Chodil som s par muzmi aj po nom, ale bolo mi srdecne jedno co robia. Nebolo to bohvieco.
.
lukas - hm ja som ho uz odvtedy vazne nikdy nevidel, az je mi to divne, ved bratislava je velmi mala.
.
maria - mas pravdu. Vsetko straca zmysel. Ale inak som rad, ze si sa ozvala. Lebo pozeram, ze dalsi roman na blogspote o ktorom som nevedel takze zasa mam co citat.
.
lota - ved vies, ze ano. A blbe je, ze som sa kvoli tomu obrnil pred hlbsimi citmi. No ved bude post.

Martin povedal(a)...

Fanatic- nuz vies, mozno to spravil aj niekomu inemu a dostal riadnu nakladačku. Skončil v nemocnici a preto si ho už asi nevidel. Chudáčik, musí tam byť už riadne dlho :)))

Reed povedal(a)...

kurvafix!
a presne moja reakcia ;) dramaticky ako vzdy...

FanaticGay povedal(a)...

Pche - to je prdsa nasa silna stranka - cit pre dramatickost. :))

Anonymný povedal(a)...

hmmm... ach jo, to jsou ti vedci! :(