nedeľa 20. mája 2007

Keď ma v...

Keď ma v mojom veku a pri mojej vizáži začne niekto baliť, dosť ma to zaskočí. Vlastne väčšinou ma balia ženy v tom veku, ktorému sa milosrdne hovorí stredný a ktoré majú schopnosť vidieť (vlastne nevidieť) obrúčku na mojom prstenníku.

Keď ma však začne baliť mladý chalan a používa na to metódu upreného pohľadu a mierne pootvorených pier... hrozí nebezpečenstvo, že sa udusím bagetou. Netvrdím, že mi to nedvihne sebavedomie. V prvom momente. Ale väčšinou si to nejako zdôvodním, akože ktovie o čo mu skutočne ide.

Ale potom, keď sa čírou náhodou vraciame z obeda spolu a on tak veľmi "nenápadne" zmení moduláciu hlasu a napriek tomu, že sa bavíme o hovne tak sa dosť snaží aby bolo vidieť, kto je jeho cieľová skupina, dostávam vážne stavy šoku.

Takže milý neznámy mladý muž. Ďakujem. Asi si ma zbavil nepríjemnej depky z toho ako sa mi v poslednej dobe nedarí. Je prijemné cítiť sa tak, ako som sa v piatok cítil ja. Dúfam, že takéto prijemné pocity ti tiež bude niekto vytvárať a že si ich budeš môcť vychutnávať čo najčastejšie. Ja už mám tiež vystarané. Manžel sa konečne vrátil domov, pochválil obed a odfukuje. Všetko je tak ako má byť. Mimochodom tiež veľmi prijemný pocit.



20 komentárov:

svetielkujúca povedal(a)...

"Keď ma v mojom veku a pri mojej vizáži začne niekto baliť, dosť ma to zaskočí." ale no tak, srdiečko, trochu sebavedomia:))))

užoffka povedal(a)...

Waw, to muselo riadne potešiť. Ja mám rada tiež ten pocit,keď mi dá niekto o dosť mladší pocit(mne,starej korčuli), že ešte nepatrím do starého železa.

Anonymný povedal(a)...

fan, toto bolo funny : )
ale vazne, v takej depke vie taketo cosi tak milo potesit...
a pozdravujem mangela, pa

Martin povedal(a)...

Ja som mlady (hehe) a raz sa mi stalo, ked som bol na riadnej diske, ze si ku mne k baru prisadla asi 45 rocna zena a zacala ma balit. No viem, je to opacny priklad. Ty si pocitil sebavedomie a ja som sa citil ako gigolo :)))

FanaticGay povedal(a)...

hehe svetielkujuca to nieje nedostatok sebavedomia - to je realisticky postoj k zivotu :)))
.
uzofka no presne si to pomenovala.
.
Arwen - ze dakujeee. uz sa zobudil a ide kupit zmrzlinu.
.
Lukas - na taketo si musis este chvilku pockat :))

femma povedal(a)...

...príjemné osvieženie, fajn čítanie, vidím, že máme rovnaké problémy - dobre to padne...

lota povedal(a)...

fan, milacik, ku.evsky dobre fotky chlapov u Teba vzdy najdem...
A s tou depkou - tak ja dufam, ze je davno zazehnana, rada ta mam vysmiateho a dvojzmyselneho.-))

Astra povedal(a)...

Velmi prijemne citanie :-)

natalie povedal(a)...

mile :)

germa povedal(a)...

fňuk, mňa už nik ani len nebalí :(

FanaticGay povedal(a)...

femma - veru vsetci rovnake a obcas nam spravi radost rovnaka vec :)
.
Lotka - jaj zlata moja Lotka. Ked sa nedari je to sklucujuce, ale viem byt aj bojovnik. Ale zasa raz som ti hovoril, ze je dobre sa obcas zosypat a nechat toho druheho, nech ta chvilku podopiera. Teraz je moj cas. (kazi mi to to slnko, to mne vzdy vylepsuje naladu) :))))
.
Natalie vdaka. Chcel som napisat ze Natalka lebo to meno sa mi paci
.
Ge - tak to treba okamzite napravit. Haloo blogspotaci. To sa tu nenajde nikto, kto by trosku pobalil Germu? Pozor! Uzasne variiii.

Anonymný povedal(a)...

Áno, aj ja to spoznám .-) Pekné .-) Milé .-) Naozaj. Ako moj Sk8ťáček a každého z nás jeho některý obdivovatel/ka .-) Je příjemný cítit, že balí někdo, kdo je nám sympatický. O to víc je nepříjemný cítit, že se o naši přízeň snaží někdo, kdo je nám nesympatický .-)

Martin povedal(a)...

Germa - nesmut, ani mna uz davno nikto nebalil a to mam len 24, no nevadi. Nepotrebujem.

Cyklista - Ale raz ma balil na diske jeden skaredy (naozaj) chalan a ja som take trdlo, ze som mu nedokazal povedat nie (myslim pozvanie na tanec). Fu, to bolo neskutocnych 5 minut :))

Aventerra povedal(a)...

To musel byť krásny pocit. Vieš, že je to pekné, keď čítam, že si šťastný a druhí to vedia akceptovať? Práve sa kvôli tomu usmievam. :) Pridaj si ešte trochu sebavedomia a užívaj... :)

Anonymný povedal(a)...

užoffka - jes, jes, jes! take potesi a zdvihne naladu, sebavedomie a hladinu estrogenu ci testosteronu v krvi.

S. povedal(a)...

ja som natvrdla, ja si ani nevsimnem, ked po mne niekto pozera. teraz mam oci iba pre jedneho a uuuplne ignorujem cele ludske plemeno. ach ta laska.... :)

Jasper povedal(a)...

:D

... vidis, mna zase odrovna, ked ma balia bohati nadrzani starsi muzi... ale nie ako teba ;)

Anonymný povedal(a)...

che che bohaty nadrzany starsi - nie som ich cielova skupina takze plati co napisal cyklista. Niekedy balenie aj nepotesi. :))
Hoci pockaj, za takych 20 rokov???
.
FanaticGay

Anonymný povedal(a)...

balenie vacsinou potesi - ak to priam nie je absolutny nechutas :D

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

som na tom podobne ako upírka, ale nie len v stave zamilovanosti :o)


ja jednoducho tým náznakom a pohľadom nerozumiem a skôr si ich vysvetľujem všlijak len nie ako záujem :o),

je to asi pravda, že používame iný jazyk