sobota 16. júna 2007

To chceš...

- To chceš akože povedať, že pomaly mesiac nič nenapíšeš a potom sem dáš toto?
- Jasné že dám. A čo ti vadí?
- No nejaké hodnotné výpovede by to chcelo nie.
- Ale netrep. Je leto. Ľudia už chodia polonahí. Každý si príde na svoje. Minisukne končia pomaly vyššie ako začínajú. Chlapi v kraťasoch ukazujú tie svoje chlpaté, svalnaté a krivé nožiská. Tričká sú ľahké a priesvitné. Zábava. Výpovede nabudúce.
- No dobre ako chceš. Ale fakt toto?
- Áno. Viem si predstaviť aspoň desať ľudí čo sa na tom pobaví rovnako dobre ako ja.

Tak tento vnútorný dialóg som nad sebou šťastne vyhral. Moja uletenejšia polovička čo sa na obleky v skrini pozerá s vyvalenými očami a otázkou...
- Toto si mám fakt obliecť? Dnes nepôjdeme radšej do práce len v indickom sárí omotanom okolo nahého tela? Veď je teplo...
dnes vyhrala. Sedím tu len v sárí a zabávam sa. A dúfam, že sa pobavíte aj vy.

A POZOR. Štátna príslušnosť oboch filmových príspevkov je Bulharsko. To sa nám v tej EU pekne klíma otepľuje. Také globálne oteplenie. A ešte k textom. Nie je to o žiadnych girl-friends, ako sa to snažia maskovať v tej rozvinutejšej časti Európy. Toto nenechá nikoho na pochybách. Navyše bulharčina pozná rody, takže môžete napríklad počuť ako chlapčenská skupina spieva. Tak sa priznaj, že si do mňa zamilovaný.

Nová chlapčenská skupina




Azis

11 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Fan, toto som normálne dnes potrebovala, vďak...a na Bulharsko mám tie najkrajšie spomienky. :)

-- kamikatze -- povedal(a)...

jaaaj, na to prve sa dobre pozera :)

sufjan holland povedal(a)...

:)))teda oteplilo sa pekne:)..no ked som vypol zvuk,tak sa celkom dalo pozerat:)..ja tazko znasam kaleraby:P sorry
a ta queen na tom druhom.celkom fun.dobra reklama na antiperspiranty by z toho bola:)ale asi by sa vysielala len po desiatej a len raz

FanaticGay povedal(a)...

morn - rado sa stalo.
.
kami - hej pozeraci to teda su
.
sufi - haha ziadne hodobne perly to teda najsu. tak si to stisime a pustime si k tomu nieco take...
:o))))

sufjan holland povedal(a)...

napr take ze erootic erootic put your hands all over maj baady:D

FanaticGay povedal(a)...

joooo to ja napriklad mozem aj ked je to cisty strednoprudovy hit. Alebo by mohlo byt aj
aj vona kis ju in te paris... jastfaj maj laaav
:oDDDD

Anonymný povedal(a)...

tak uz som to nasla

FanaticGay povedal(a)...

Ivka - to je dobre pozdravuj doma :)) a kamosom mozes ukazat, ze jake kusy v Bulharsku, uz budu chodit iba tam

sufjan holland povedal(a)...

jaaj dzaastifaaaj:)tak to by malo ine grady:)

Anonymný povedal(a)...

Omg.. Fanatic.. to kde si vyhrabal tie videa?? Ešte teraz sa válam po zemi od smiechu :-DDD Dokonca som nasiel este jedno a je tiez na urovni ;) Hlavne ako tam beha v tom kožúšku a miniskukni :-P
http://www.youtube.com/watch?v=HjfVMURG9aY

FanaticGay povedal(a)...

No jasne on je v Bulharsku hviezda prvej velkosti asi akooo... Koscova? :P ale nie ja Katku nahodou mozem, tych videi ma ovela viac.