štvrtok 21. júna 2007

A mám...

A mám toho dosť. To čo si ten drzák Malfoy dovoľuje. Tak on je najprv oprsklý a drzý a potom toto. Ja predsa Harryho zbožňujem od prvej chvíle. A teraz, keď už je skroro dospelý tak takáto rana. Rovno medzi oči. Moje nervy. No mňa asi porazi!

Ale ja mu to nedarujem. Ak si myslí, že mu to len tak prejde, tak je chlapec na omyle. Ja sa prihlásim na Rokfortskej univerzite na konkurz na miesto učiteľa obrany proti čiernej mágii. Koniec koncov aj tak je tam každý rok voľné a ja som v podstate od fachu a navyše aj tak chcem zmeniť prácu. Veď ja s ním zatočím. Nech sa teší milý Drago Malfoy. To si nezarámuje. Ja s ním spravím krátky proces. A nebude sa o Harryho otierať. Ani takto nie! A keď nedá pokoj tak to bonznem jeho arogantnému fotrovi. On je akože z lepšej spoločnosti tak mu určite bude proti srsti, čo jeho synáčik vyvádza!


PS Aspoň raz v živote som si chcel vyskušať žiarlivú scénu a aj tak to nebolo presvedčivé. Vieš čo Malfoy. Ži si!

9 komentárov:

Reed povedal(a)...

ne-ve-rim! prave si ozivujem v pamati pottera cislo pat a sest v anglictine, skor nez dorazi sedmicka.
viem si zivo predstavit, co by povedal malfoy: "Shut up your stupid mud blood cake hole! Bullocks! I would never do so much as kick that Potter´s balls. You must have been playing around with your photo-shop for much longer than Hagrid needs to grow another damn hypogriff!"
:)))

Aventerra povedal(a)...

Veru, presvedčivé to nebolo, ale snažil si sa. ;) Ja som posledne čítala päťku, aj to bolo dávano predávno. Ďalšie diely už čítať nebudem, nemám na to čas.

Už len... netreba žiarlivé scény, stačia občasné plné nespokojnosti. Obyčajné, ale aspoň vierohodné. :)

Nick povedal(a)...

Hehe dobreee :))

FanaticGay povedal(a)...

no ste mi dali :o)
Ja som cital vsetky a jednotku som videl asi desat krat... Nie patnast. kamosov syn - 5 rocny - bol total namotany. Babka mu usila plast a kupili sme ciapku a palicku a na celo sme kreslili jazvu v tvare blasku a chodili sme spolu do kina na Harryho. Nikto uz nechcel ist, tak sme chodili len sami dvaja a potom sme v sade Janka Krala vykrikovali
Vingaardium Levioosa...

-- kamikatze -- povedal(a)...

ja neviem o com hovorite, ale paci sa mi ten druhy obrazok, posobi na mna tak pokojne harmonicky :)

FanaticGay povedal(a)...

kami to vies co sa tyka Harryho Pottera, tak ja som uplne prepadol komercii, no a na tych obrazkoch je Harry (v brilkach) so svojim najvacsim nepriatelom zo skoly, s ktorym vzdy bojuje. No a cele to dokazuje ze ceske prislovie - co se skadliva rado se miva - bude asi pravdive. :)))))

Reed povedal(a)...

:)) cool. mna tie filmy vobec neoslovili. videl som ich zatial vsetky a vzdy si idem kuknut do kina ten prave aktualny, ale zatial nic moc. tie krasne malickosti a zakutia tam prave nie su - dejova linia nahustena, vztah divaka k postavam priam nulovy, vsetko ide prirychlo.
knihy su ovela lepsie. prve tri su priam genialne. trojka je moja obluuubenaaa. stvorka je tiez fajn. s patkou som nebol az tak nadseny, ale teraz ju citam znova a viac sa mi paci - spokojnost (zatial, bo ten koniec si uz moc nepamatam, az na dake to umrtie :P) a sestka? tak ta ma sklamala na plnej ciare. chystam sa na nu druhykrat, tak som zvedavy, ci zmenim nazor.
v kazdom pripade, v juli pride sedmicka :)

FanaticGay povedal(a)...

no a sedmicka to bude urcite moj darcek od manzela na narodky.
Ono je to tak, ze ja som s tych knih uplne hotovy a ja si tie svoje osobne veci do toho filmu povkaldam. :) A je to len taka videopodpora :D mojej vlastnej predstavy. No ehm proste psychiatrovi to radsej rozpravat nebudem. :O

Reed povedal(a)...

dobry pristup :)
uz sa tesim na umbridge-ku vo filme c. 5 :))
ja len dufam, ze knihu 7 si budem moct v anglictine kupit na slovensku hned, ked vyjde vsade inde...