pondelok 19. marca 2007

Toto som...

Toto som si nemohol odpustiť, najmä preto, že o tom už v pár diskusiách len tak, ako keby nič hovorím. A hlavne som našiel tento skvelý obrázok. To vám predsa musí byť jasné. Toto som musel.

Dnes máme mesačné výročie nepodstatného bozku. Hádajte s kým?


prší mi na hlavu
studený dážď
hádam že ty ma snáď
dobre schováš

povieš mi všetky
svoje príbehy
smiech svoj hlasný
preleješ cez brehy

so mnou smieš jednu
istotu čakať
pre mňa nemusíš
smútiť a plakať

chcel by som skončiť
nejako vtipne
nech každý kto ublížil našej milej dáždničkovej
radšej hneď chcípne

10 komentárov:

umbrella povedal(a)...

keď padajú kvapky z neba,
nemaj strach z hromu a blesku
schovám pod dáždnik aj teba,
bez zbytočného lesku :o)

utopím ťa v smiechu,
zlomeniny sa nebojím,
nedopustíme sa hriechu,
na tomto brehu nestojím :o)

neželaj sviniam krátky život,
nech sa len majú ako v žite,
pochopia raz, verím, musia,
že to čo robia nie je ŽITIE...

ďakujem obľúbený :o)
cmuk

lota povedal(a)...

pekne si tu básnite vy dvaja.-)

germa povedal(a)...

keby som nevedela, tak by som si niečo myslela :)

Pecosita povedal(a)...

haaaaaa :) naa teda...aj ten co mne ublizil, nech chcipne, dobre? ;)

Anonymný povedal(a)...

no nie je toto prekrásna láska? je, lebo nespaľuje a neničí...:)

FanaticGay povedal(a)...

Jej dazdnickove pekne si sa pridala. :)
.
Lota tebe som uz jednu tak, vies aby sme neprisli do reci...
.
Germa este ze vies. Este ze :)))
.
Nech zdochne kazdy sviniar
co Pecosite skrivil tvar
.
Morning - ja ti neviem - ona teda vie ze neviem a ja viem ze vie ze neviem a prave preto je to vsetkym jasne :))))

Martin povedal(a)...

No uvazujem uvazujem... ale napada mi len tvoj priatel. Ale preco by ti daval nepodstatny bozk? alebo si ten "bozk" myslel len obrazne?... netusim :)) dnes sa mi nejak uvazovat nechce :)
Obrazok aj basne su krasne

FanaticGay povedal(a)...

Lukas :))) Dievca s Umbrelom mi pred mesiacom k jednemu clanku napisala taku peknu reakciu, ze mi posiela jednu virtualnu nicneznamenajucu pusu. :))) Tu v diskusii je to ta, co sa vola umbrella's.
Priatel mi zasadne dava len plnovyznamove a vcelaznamenajuce pusy. Ine by si nedovolil :DD

Pustovníčka povedal(a)...

Jeej, "fanatik v dazdi" To je mile.:-))))

Aventerra povedal(a)...

opäť napísal si verše krásne
nedovoľ, nedovoľ nikdy
nech Tvoj plameň srdca zhasne :)

nech aj dážď svieži jarný okúsi
a nech voda jeho ho nedusí
nech ty s jeho veršami večne SI :)