piatok 2. marca 2007

Vysoký bol...

Vysoký bol prvý a celé sa to odohralo v hoteli. Skoro všetok môj predmanželský sex sa odohral v hoteloch. Či to nebude nejaká úchylka.

Vysoký bol super. Mal najlepšiu postavu. Prvýkrát som videl živého chlapa, čo mal na bruchu tehličky a nemusel si pred tým ľahnúť na kanál. Vždy bol perfektne upravený a mal fakt výborné oblečenie. Jednoducho ukázať sa s ním niekde stálo za to. Všimol si vás úplne každý. Vysoký bol terno a spať s ním patrilo tak trochu k všeobecnému bontónu. A ja som mal to šťastie na tom všeobecnom bontóne byť zúčastnený.

Vysoký bol terno. Do Bratislavy prišiel z Košíc a zaplnil všetky Bratislavské štrichy tým svojim tehličkovým bruchom. Ešte aj vlasy mal skvelé. Brčkavé polodlhé, presne v štýle osemdesiatych rokov. Robotu v balete si našiel skôr ako o ňu požiadal. Len sa ukázal a všetci vedeli, že bude sólistom.

Vysoký bol parádny bejk. Keď ma odpanil cítil som sa tak bláznivo skvele. Smial som sa ako opitý a nechcel som ho pustiť z postele. Povedal mi, že to vedel, že vedel, že sa do neho zamilujem a že on to nechcel a že za to nemôže je to tak, že každý kto sa s ním vyspí sa do neho zamiluje. No nešťastný človek.

Vysoký bol sviňa. Mal stáleho priateľa, ktorého so sebou zásadne nikam nebral. Nehovoril o ňom a používal ho len na sex keď na svoje brušné tehličky nikoho nezbalil alebo keď potreboval spraviť hlavu. Teda jakože vlasy. Jeho priateľ bol prvotriedny kaderník. Keď som sa konečne dozvedel, že sú pár cítil som sa mimoriadne trápne. Najmä samozrejme preto, že mali niečo čo som im mohol len závidieť a čo som chcel najviac zo všetkého na svete a tiež som Vysokého stále tajne miloval a to bolo na prd a ku všetkému ten jeho priateľ bol veľmi milý. Cítil som sa ako prasa.

Vysoký bol poriadna sviňa. Do Bratislavy sa dostal len preto, že ho tu ten jeho priateľ ubytoval. Dal mu zázemie a staral sa o neho kým v tom balete ten flek nedostal. A ešte aj tie jeho skvelé vlasy mu robil denne.

Vysoký bol hajzel podvádzal partnera bez škrupúľ a všade a s hocikým. Len raz som sa s jeho priateľom Kaderníkom porozprával a bol to taký ten vždy nešťastný človiečik, čo sa trápil, ale nechcel sa Vysokého vzdať. Stali by sa z nás kamaráti ale ja vlastne som tajne miloval Vysokého a tak sme priateľmi nikdy neboli. Pripomínal mi ženy čo sa dajú otĺkať manželom, lebo je to vraj lepšie ako žiť sama a ja som nakoniec prišiel na to, že mu nemám čo závidieť. Pripútaný zbytočným putom k zbytočnému človeku.

Vysoký bol podrazák. Odišiel do zahraničia a jeho Kaderník išiel silou mocou s ním. Netuším kde je im koniec. Kaderník sa veľmi tešil, že budú konečne spolu sami bez všetkých Vysokého obežníc. Vysoký sa tešil, že v Nemecku je oveľa viac a oveľa lepších barov, v ktorých oveľa viac mladých mužov ktorých ešte nebrúsil svojimi brušnými tehličkami. Keď spomínam na Vysokého je mi vždy trochu smutno a trochu blivno a ani tie jeho krásne tehličky čo som potom už nikdy s nikým na sebe necítil na tom nič nezmenia.

16 komentárov:

Zasnívaná povedal(a)...

cim nas tie svine tak pritahuju?

germa povedal(a)...

chlapi sú svine, niektorí, ale aj teplí chlapi sú svine?

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

nebezpečenstvom?...

FanaticGay povedal(a)...

snickova - asi tym, ze su to obvykle CHLAPI.
Ge - pcha a este ake
dazdnickova - mna nie ale oni su obvykle taky chlapsky - vies no.

natalie povedal(a)...

Zamilovať sa nie je problém. Ani do svine.

lota povedal(a)...

Aj my tajne milujeme drsnakov. Tych, co ich miluje kazda. Ale preco to tak je...dazdnikova ma pravdu.-)

FanaticGay povedal(a)...

mozno nieco okolo tej chemie :))))

Jasper povedal(a)...

mi niečo hovor o zlých chlapcoch, do ktorých sa človek zaľúbi a verí im ako malé dieťa...

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

tak mi napadlo, viete ako baby po rozchodoch a trpkých ranách vyhlasujú "budem na baby", vyhlasujete aj vy "od teraz budem na baby"???

alebo sa s tým potrápite inak??? u ženských je to dosť obvyklý jav, myslím to vykrikovanie, nie skutočné preorientovanie sa:o)

lotka, jasné, že mám pravdu, v náruči milujúceho a chápajúceho nás zdanlivo nečaká dobrozružstvo... skôr nuda... a my predsa tak veľmi túžime po nebezpečenstve... že?

myslím, že už to raz vystihol aj swarovski v jednom dávnejšom poste, že kým sú pre nás nedosiahnuteľní, sú zaujímavejší, ako keď po nás umývajú riad a nedajbože žehlia.

skrátka, kým sa chceme najmä baviť, hľadáme, čo hľadáme??? hajzlov...

a keď sa chceme naozaj zamilovať a riešiť vzťahy, zrazu je to všade samý chuj a tí dobráci sú buď homosexuáli, alebo už sú "vypredaní"!!!

a teraz sa dozvieme, že aj buzeranti vedia byť svine...


to je k zlosti... viete?!

FanaticGay povedal(a)...

dazdnikova - presne jedneho takeho poznam. Vzdy si chvilu mysli, ze bude na baby. :)))
Pocuj ale mna by to ani nenapadlo. Ze na baby...:)
Jo ale po case ma napadlo, ze sa asi pohybujem v nespravnych vodach a bola to pravda. Vtedy boli nespravne vody v baroch kde chodili presne ti nespravni.
.
Ale kde su uz dnes tie spravne vody hmm tak to netusim.
A dnes milujem ked po mne umyje riad a vyzehli :o)
A ti druhi CHLAPI su uz len ako hovorim ja - pozeraci. :o)

Reed povedal(a)...

germa: najma tí!

ono vyjadrenie "zalubit sa do zleho chlapa" je logicky absolutny nezmysel :)

inak, to s tymi vodami je svata pravda!!!

Zasnívaná povedal(a)...

ono to asi chce vsetko spravne namiesat... :) ved ani my nie sme ziadne nudne vyslovene slusne osoby, nie? ale zasa ani nectilive vsade navokol trtkajuce svine...
takze nieco take...sice dobre, ale nie prilis...okorenene troskou vystrkukujich rozkov ;)

FanaticGay povedal(a)...

zasnivana - no co uz o tom ja viem prd :D

-- kamikatze -- povedal(a)...

girl, rekapitulujuc zistujem ze vsetci moji byvali boli istym sposobom grazli. rockeri, hulici, motorkari, hiphoperi... dokonca Byvaly (ten najdlhsi) bol vsetko v jednom :))) ale teraz som dobra a hladam dobreho chlapca :)) (alebo dievca?) :))

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

mám za sebou podobné zúfalé zistenie, ale zase som sa aspoň nenudila, mne totiž hrozil jeden vážny vzťah nedávno a ja som z neho vycúvala, pretože som sa bála, že sa budem s dotyčným dobrákom nudiť...

ale sľubujem, ešte sa troška zabavím a dám si inzerát, že hľadám dobráka, a môže mať aj deti a byť rozvedený, ale nech ma ľúúúbi ako koňa...

alebo nie???

ešte to prediskutujem s mojim druhým ja, nejako sa búri tejto myšlienke... :o) heh

jana.j. povedal(a)...

moja draha parazolikova,
nedavaj si inzerat a nehladaj dobraka. unudis sa s nim k smrti a znicis zivot jemu aj sebe. ver mi, mam to za sebou! daj na svoje druhe (prip. aj tretie alebo siedme) ja. maju viac rozumu ako ty! aak sa s niekym nudis od zaciatku, casom sa to nevylepsi. len zhorsi. radsej ohnostroj, zlomene srdce a krasne spomienky na svinu ako zivot v zahnivajucej nude.