sobota 31. marca 2007

Bol som...

Bol som úplne otrávený z celého života. Foter mal zasa nejaké pripomienky ohľadne toho či zdraví muži robia balet. Taký primitivizmus. Má novú rodinu tak nech buzeruje svojich nových skvelých synov. A ešte som aj nedostal sólistickú úlohu v novom kuse, aj keď som drel jak debil. To chce spoločnosť. Normálne sa odpracem na disku a tam niekoho zbalím a je mi jedno ako bude vyzerať. Je mi jedno všetko. Normálne si dáme brutálny sex a všetci mi môžu vyliezť na...

Prvého som videl Vysokého. Vysoký ma vždy strašne rajcoval. No najma asi preto, lebo predsa len bol prvý. Tak som na neho robil oči, lebo veď mi bolo všetko jedno. Jakože som dneska celkom pripravený a ten debil mal rozrobeného nejakého černocha amíka. Slintal ja prasa a furt sa modlil aby mal veľkého vtáka. Debil. Seriem na neho.

Kolega sa rozhodol, že dnes bude za babu. No nič proti tomu. Ale ja chlapov v sukni a s mejkapom nejako nemusím. Teda zábava super, ale rýchlovka je nanič. Nohavice od mejkapu vyzerajú jak osraté. Furt robil oči na mňa a celkom som sa potešil, keď som zistil, že má dneska velké ántré. Vystrúhal nejakú Vondráčkovú a jasné že Hegerovú je z nej úplne hotový. Hovoril som si, že snáď sa potom prezlečie a zatrsáme si nech všetci kukajú jak puci.

Ten chuj ale zase prišiel v sukni. A robil dámu, dal si pobozkať ruku a objednať šampus. Teda keby sranda tak sa chytím, ale ja som sa chystal na ten brutálny sex a sedieť s dámou pri stole, to nemám šancu. Tak som si s ním hodil jeden grand valčík. A povedal som, že niekoho čakám a že Vysoký robí na amíkovi a že by sa mu hodilo, keby ukázal, že pozná celebrity. Zašvitoril niečo o večnej láske a utekal za Vysokým očuchať toho amíka.

Sedel som zasa sám a rozmýšľal či sa konečne prinútim vplávať do neznámeho davu a tvrdo loviť niekoho na nočnú show. Pozbieral som posledné zvyšky odvahy nasadil tvrdý výraz a skočil do kola.

Jeden celkom zábavný chlápek začal po mne pozerať. Nechápem ako som to zvládol, ale prvýkrát, keď som ho akože zbadal že čumí, normálne som po ňom vyštartoval. Natvrdo. Tancovali sme lepák na Erasure a ja som mu ulepil jednu jazýčkovú. Ľudia moji, ja mám ľudí rád, skoro všetkých, ale toto som prvý krát pochopil čo znamená - nechutí mi. Nechutil mi strašne. Hovoril som si, že som len nejaký precitlivený a že sa mám akože pozbierať veď je to chlap, trochu vyvalený ale chlap a skúsil som to znova. Bolo to otrasné. Otrasné! Zdvihol sa mi žalúdok a nedokázal som s tým nič urobiť.

Vyštekol som niečo o tom, že mám depku, lebo som smrteľne chorý a pozajtra mi odrežú obydve nohy, alebo také niečo a zdrhol som k baru. Opil som sa ako prasa.

Vysoký toho amíka nezbalil. Že vraj mu povedal, že je na baby a celý večer tancoval s kolegom v sukni a odišli spolu domov. No buď bol drbnutý Amík alebo Vysoký. Tak ma aspoň niesol domov, lebo som bol jak riť. Pri Rolandovi ma oprel o fontánu a nadával mi, že keby som nebol sviňa, mohli sme si skvele zasexovať, lebo má prázdny byt. Mne bolo už naozaj úplne všetko jedno, bol som otrávený už aj alkoholom a navyše aj nešťastný, že nekokážem zbaliť nikoho ani na sex tak čo potom na život. Ale nakoniec som bol aj trochu rád, že som sa z nikým nevychrápal. Ďalšie nešťastné zamilovanie ku všetkým tým pohromám by som už asi nevydržal. A najradšej som bol, že som sa nevychrápal s Vysokým lebo ma vlastne vôbec nerajcoval. Hlavne som ho strašne neznášal.

12 komentárov:

lota povedal(a)...

Panenkomariapodstraneckaaaa:-))

germa povedal(a)...

že nechutil mi... som ešte nepočula:)

-- kamikatze -- povedal(a)...

aky sme si v niektorych momentoch vsetci podobni... az je to take tragikomicke...
velmi pekne napisane, take zive, malokedy sa mi stava ze sa mi clanok odohrava v hlave ako film, pri tvojich postoch vzdy :)

illusion povedal(a)...

som chcela nieco napisat, ale vsetko to napisala kami za mna, tak to tu len potvrdim.

FanaticGay povedal(a)...

lota - a nie nahodou podsrpenska :)))
ge - no priznam sa, ze ani ja som to takto nepocul. Ale top sa mi zdalo najlepsie vyjadrenie toho co sa mi vtedy stalo.
kami - je to tak vzorce su stale rovnake tragikomicky rovnake. Uz stovky rokov. A dakujem.
il. - vase reakcie ma tak trochu nalamuju na moznost zacat pisat nieco ako knihu. Ale zatial len nalamuju. Uvidime ako to dopadne ci pri tom nalamovani aj "puknem"

lota povedal(a)...

fan: no jasne, ze podsrpenska.-)
A este k tomu chuteniu: mna napriklad jeden svojho casu povedal po bozkavani, ze mu velmi chutim. Bolo to pekne, ked si tak labuznicky spojil pery a povedal: Chutis mi, Lotka...
Tak preco by nam niekto nemohol nechutit, ze ano?

pluto povedal(a)...

...te pic :D
este som neochutnaval ziadneho chalana, iba babenky, ale tiez nie vsetky chutia

Anonymný povedal(a)...

je to strasne obnazene...
doslova...
a s tou knihou to nie je marny napad...
neviem sice, ci by to ista nemenovana bociania skupina prezila, ale... citalo by sa to super...

illusion povedal(a)...

dostanem aj podpisany vytlacok (knihy, nemyslite na blbosti....)??

Aventerra povedal(a)...

Píšeš pútavo. To je poriadne +ko. :)

S. povedal(a)...

v podstate sa taketo podobne story odohravaju kazdy piatok vecer. pripomenul si mi asi 10 kamosov o ktorych to pokojne mohlo byt :-)bude to dobra kniha, ked sa v nej ludia vedia najst

Anonymný povedal(a)...

vydaj to, určite to pôjde na dračku, všetci budú kupovať knihy o gayoch, lebo si budú chcieť dokázať aký sú super tolerantní

podla môjho názoru: hnus