sobota 17. februára 2007

Boli ste už...


Boli ste už na pohovore? Mám na mysli taký ten pracovný pohovor v kostýme, obleku, kravate. No ja som bol na jednom tento týždeň. Spomínam si na svoje pracovné pohovory kedysi. Bol som jedna veľká nula, ktorá mohla ponúknuť tak akurát zdravé sebavedomie a aj to som sčasti hral.

Napriek tomu som si vždy nejakú prácu zohnal a mám ju aj teraz. Môj terajší šéf je taký typický suchár ako už šéf má byť. Teda každý šéf, okrem mňa samozrejme. Ja som náhodou superšéf a to aj napriek tomu, že šéfujem siedmym ženským v prechode, alebo tesne po ňom. Ak ste niečo podobné nezažili, tak každé vysvetľovanie bude úplne zbytočné. Len na ukážku. Dnes sa dievčatá asi hodinu hádali o tom, že či Jozef a Pepík je to isté meno. Raz keď si chceli sťahovať kancelárie zobral som si dovolenku. Sedem žien čo sťahuje nábytok a každá má jasnú predstavu ako by mal byť rozmiestnený a každá úplne inú. No ďakujem.

Ale o pohovoroch bola reč. Nejako strácam nite. Takže na jednom pohovore som bol aj tento týždeň. Mám taký pocit už od konca roka, že treba vymeniť vzduch, kolegyne a aj suchára šéfa a dostal som pozvanie na pohovor, tak čoby nie.

Teraz je to celkom iné, môžem ponúknuť široké znalosti z odboru, prakticky využiteľné a navyše mám aj nemalé krotiteľské schopnosti. Veď viete kolegyne sú tam stále a dovolenka je obmedzená. Som jednoducho ideálny pre nejakého nového šéfa suchára. Lenže to čo ma privítalo na pohovore bol ťažký kaliber. Neviem či viete čomu sa hovorí zajačik. No proste niečo čo sa má na skejte preháňať ulicami Bratislavy a hovoriť "Kámo" a "Yeah" a nie sedieť v obleku a v kravate a robiť mi šéfa.

Pri pohovore máte priamo a nenútene hľadieť budúcemu šéfovi rovno do očí. Ale tie jeho oči. Ježišimária asi trikrát som sa prichytil, že ho absolútne nepočúvam a čumím do jeho modrých očí. Tak teraz fakt neviem, či mám toho môjho suchára šéfa vymeniť. Mohlo by to byť úplne zničujúce.

Doma s manželom mu budeme familiárne hovoriť zajačik. A budeme rozoberať jeho novú kravatu a hlavne ten fakt, že stále nenosí snubný prsteň. Na dôležitých poradách sa budem zabúdať pri čumení do tých jeho hlbokých modrých očí a on sa ma niečo opýta a zo mňa určite vyhŕkne s celou mojou náchylnosťou k zachovaniu dekóra a stálej potrebe po teatrálnosti "Samozrejme ako poviete zajačik" No nekup to!

10 komentárov:

Reed povedal(a)...

takze zajacik? darmo, praca ako vysita pre gay-a v strednych rokoch, ta ne? :) Traumjob!

FanaticGay povedal(a)...

Na naturlich, len aby ma vzal... Schneehase.

Ja povedal(a)...

tak ja drzim palce... A ked nebude co robit, aspon sa budes mat na co pozerat :)
u nas je niekedy koncentrácia sexi chlapov v oblekoch taka vysoka, ze keby neboli kamarati tak mam asi pol dna hlavu pod studenou vodou...

ostrovanka povedal(a)...

xixi, keby bola moja sefka aspon pekna :)))

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

no, choď do toho :o) jednoznačne, taký rozptyl na pracovisku, možno to zvýši tvoj výkon (pracovný)

germa povedal(a)...

fanaticky sa teším, ako nás budeš informovať o zajačikovi :)

FanaticGay povedal(a)...

Tak vidim to, ze ak sa zajacik este ozve... No bude tu kurevsky popularny.
Nech sa ozve nech sa ozve nech sa ozve....

Pustovníčka povedal(a)...

Vraj pozitivne myslenie zabera ... :-)

umbrella povedal(a)...

tak teda nech sa ozve, nech sa ozve, nech sa ozve, nech sa ozve, nech sa ozve, nech sa ozve, nech sa ozve, nech sa ozve, nech sa ozve, nech sa ozve, nech sa ozve, nech sa ozve, nech sa ozve, nech sa ozve, nech sa ozve,...

jasné že sa ozve:o)
sa teším, akoby sa mal ozvať mne :o), no a čo?hihi

Anonymný povedal(a)...

lol... tak to poznam... u mna je ta dotycna osoba v pozicii klient/kolega... no a vzdy zabudnem co som chcela, ked sa ocitnem v jej pritomnosti... :)