utorok 13. februára 2007

Oslovoval si ma...

Oslovoval si ma v ženskom rode a mne to liezlo na nervy a neznášal som to. Ale ty si bol môj boh, odpustil by som ti všetko. Povedal by si: "Hej žabka nechcela by si skočiť z mosta?" A ja by som určite skočil. Bol si môj boh, krásny, múdry a tak blízko.

Ráno si ma v hotelovej izbe budil pohladením po vlasoch: "Vstávaj žabka ide sa cvičiť" A ja som s tebou utekal do posilovne srať sa s tými železami a potom sme celý deň chodili po Prievidzi a ty si mi rozprával o všetkých tých chlapoch čo si ich kedy mal a ja som bol každú chvíľu vzrušený.

Poobede sme na baletnej sále vypotili ďaľšie litre potu a ty si zo mňa robil tanečníka, aby som bol rovnako krásny ako ty. Miloval som teba, miloval som ten zničujúci pocit, keď sa zdá, že telo už neposlúcha a zrazu zaznie hudba a ja som kdesi vyhrabal energiu ešte na ďaľšie a ďalšie pas de basque. Miloval som keď si na mňa kričal: "Vyššie, musíš vyššie! A teraz výdrž! Nie nesmieš sa hýbať! Nikto nesmie vidieť, že to bolí! Musia si myslieť že je to ľahučké, ľahučké ako pierko."

Potom večer už zasa v hoteli som čerstvo osprchovaný a nahý ležal v posteli a pozeral som sa ako sa pripravuješ do sprchy ty. Ukázal si mi svoje svalnaté telo a zo sprchy si sa vrátil oblečený. Pritisol si ma k sebe a dlho pobozkal a povedal si "Dobrú noc žabka, zajtra ťa čaká ťažký deň." Cez tvoje nohavice som pocítil ako ti stojí a ty si tú erekciu čo patrila mne odniesol tej škuľavej recepčnej zdola a bol si s ňou až do rána.

A na druhý deň som s tebou opäť chodil po tej blbej Prievidzi a miloval som ťa a nenávidel. Dnes by som ťa poslal do riti. Obliekol by som si plavky a celý deň by som preležal na tom prírodnom kúpalisku čo bolo za naším hotelom. Plával by som a opaľoval sa a pozeral po všetkých tých chlapoch, čo si určite nemal. Dnes...



8 komentárov:

ostrovanka povedal(a)...

poznam ten pocit, ked clovek miluje, ze by skocil... na rozkaz...je to znicujuca laska...

Jasper povedal(a)...

Amores peros... heh.
.
Cítim, o čom píšem. A pamätám si to svoje takéto...
.
Ale nakoniec... vtedy to bolo úprimné. Teraz, teraz mávame toľko obranných reflexov, že ani nevieme, kedy sme zamilovaní a kedy nie. A nevieme, ako by to dopadlo, keby sme dávali šance tam, kde ich momentálne nevidíme...

Úplne iná povedal(a)...

Áno, každý máme za sebou obdobie, kedy nás beznádej a trápenie ešte viac "zamilovávali". Bolo to čosi ako závislosť, hnevali sme sa hlavne na seba, že sa tomu nevieme vzoprieť.
Aj ja by som takého poslala do riti, ale čosi to do seba malo.

-- kamikatze -- povedal(a)...

JG, obranne reflexy a srdce omotane ostnatym dratom aby sa k nemu nahodou niekto nedostal... aby nam nahodou niekto zas neublizil... aby aby... bojime sa prehier a radsej tu hru na zivot ani nehrame...

Fanatic, dobre citanie... :)

FanaticGay povedal(a)...

Kurnik - jaky vnimavy citatelia. :) Moje heslo je zhodit ostnate draty. Aj sto po papuli je lepsie ako ta skurvena sebakontrola. Ktovie ako sa mi to dari??? Ale ja nemusim, ja uz ho vidim... kazdu noc v spalni pri mne. Ale temto blog je spomienkovy, lebo sa mi zda, ze tie moje stoja za to. A ak ich vnimavi citatelia citaju, tak WOW.
Cvirova - COSI DO SEBA TO MALO!!!!!

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

spomienkový? takže teraz už nie si naštvaný???

fu... ako dobre:o)

láska býva zložitá

FanaticGay povedal(a)...

Dievca s daznikom - dostala si ma - ale nie byvam nastvany ale uz aspon nie na seba - dobry vyvoj nie?

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

fantastický, fandím ti, fff :o)