pondelok 19. februára 2007

V poslednej dobe...


V poslednej dobe stále niekde počúvam, alebo čítam, že láska je len chémia. Chápete, jakože chémia. Chápete? Lebo ja teda nechápem vôbec nič. Premýšľam, že čo to tá chémia je a jediné čo ma napadá je H2SO4, ale počítam, že to s tým má málo spoločné.

Potom ma ešte napadlo niečo okolo čuchových vnemov. Akože keď sa konečne rozhýbem a navštívim posilovňu tak smrdím parádne až tak chemicky a ten chlap čo fučí na vedľajšej lavičke jak lokomotíva tak toho je tiež už dosť cítiť, ale ani toto mi s tou láskou čo je chémia nejako nejde dohromady. Až po osprchovaní vážený...

Takže nerozumiem, vlastne nerozumel som ničomu až kým som nevidel dokument na jednej múdrej televízii. Tam mi to konečne vysvetlili, ako to s tou chémiou je a dokonca zašli ešte ďalej. Nielen senzorické vnemy sú zodpovedné za vybudovane správne fungujúceho vzťahu, ale aj nejaké vnútorné nastavenia až duchovné potreby. Keď som ten dokument vzhliadol, napadla ma nová teória. Teória hodna môjho sfanatizovaného mena. Poriadna fanaticky teplá teória. Proste prevrat vo vnímaní lásky a chémie pekne po mojom. Ale pekne od začiatku.

Žena si vyberá... No, na chvíľu ten začiatok ešte preruším. Viete vždy sa nájdu nejakí supersamci a je dobre aby vedeli pravdu. Takže páni je mi ľúto. Bolestivá správa. Vyberá si žena. Zabudnite na lovecké inštinkty z paleolitu. Prekryl ich futbal a pivo. Vyberá si žena. No a už môžem ísť na to.

Žena si vyberá partnera úplne podvedome a výskumy múdrych výskumníkov čo vyskúmavajú ľudský genom zistili, že je to vždy ten, čo sa najlepšie kombinačne hodí k jej vlastnej génovej výbave. Pochopili ste? Ide o množenie. Ide o to, zabezpečiť aby nový jedinec bol krajší, zdravší, rýchlejší, inteligentnejší... ako ostatní. Ide o zapĺňanie planéty ďalšími super ľuďmi. A to je tá chémia čo je teda akože láska.

No a vtip je v tom, že ja sa s tým mojim manželom môžeme snažiť do roztrhania našich prihriatych tiel. Množenie nebude. Nevedeli ste o tom? Choďte si prečítať nejakú diskusiu na blog.sme k článku o teplých a nájde sa tam vždy minimálne jeden inteligent, čo vás rád poučí o tom, že buzeranti nemôžu mať deti. Tiež som najprv kukal, ale je to fakt tak. My doma to poctivo skúšame už roky a nič.

Takže, milí heterosexuálni priatelia, ste v riti. príroda vás nastavila ako mašiny na množenie a vytváranie najkvalitnejších génových kombinácii. váš chtíč je kompletne podriadený podvedomej potrebe žien priviesť na svet to úplne najkrajšie a najfantastickejšie dieťa.

Zato my prihriati sa zaujímame o celkom inú stránku ľudského spolužitia. Množenie sa ani za nič nekoná, tak to musí byť nejaká iná prírodná sila, čo nás ťahá k sebe. A to bude asi tá naozajstná láska čo nie je chémia. Tak a mám to!

13 komentárov:

germa povedal(a)...

chech, dobrá filozofia :)

ostrovanka povedal(a)...

no...no...no... a co ti, ktori sa uz nemaju chut mnozit? ti si vyberaju tiez ozajstnu lasku, nie?

FanaticGay povedal(a)...

No vylepsujes teoriu. Tepli a starsi ziju ozajstnou laskou :)

Jasper povedal(a)...

Teoria hodna Nobelovky, heh ;)
.
Ten k tomu, ze len tepli a starsi ziju ozjstnou laskou... ja naozaj nepoznam vela -mladych- gayov, ktori nerajdaju po vsetkom, co vidia a chcu realny vztah. U mladych gayov je to skor o tom neuspesnom rozmnozovani... :(
.
Porad, kde su ti laskychtivi? ;)

FanaticGay povedal(a)...

Jasper - neburaj mi nobelovku a sa nepytaj, ze jake chobotiny som ja robil za mladi. Vsetko z tej potreby po "konecnenejakom" mnozeni. Pytat sa nemusis, lebo aj tak clanok bude. Vekom sa to spraví. Pocitam, ze ked pocujes tuto vetu tak ta uz pomaly obchadzaju mdloby co?
Nemam zial nic lepsie.
-
No len pozri si ako je to napriklad u zien.
V 20 su stale nezavisle a vydaj ma cas. V 30 je to sex v meste a pana Uzasneho by brala SKORO kazda. (len skoro som napisal damy hej!)a po 40 aj cert bubelaj moze byt - skoro ehm.
Neviem ci toto ta prave nejako vzpruzilo...

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

kurva, gay, toto mi nerob :o)
alebo áno? počkaj...

nie, nie je mi to príjemné.

a fakt sa nemôžete množiť? škoda, niekedy sa viete kurevsky dobre popárovať :o)

virtuálne ti posielam ničneznamenajúcu pusu :o) len tak

illusion povedal(a)...

tento post ma len upevnuje v presvedceni, ze by som sa mala preorientovat na zeny.

mozno s nimi bude menej problemov

Ja povedal(a)...

fan, napisala by som moju teoriu, rozvija tu tvoju jednoduchym prikladom, ale to je skor na post ako na comment :))

illusion, jasne, alebo skor zostarnut :))) ale ten tvoj variant znie prijemnejsie.

illusion povedal(a)...

dame to dokopy, co ty na to?

Anonymný povedal(a)...

heh... no fakt slušná teória... musím si zapamätať... ;)

Aventerra povedal(a)...

mne sa táto filozofia páči, len ma trochu hecuje.. kde je tá skutočná láska medzi mužom a ženou dokelu?? :)

FanaticGay povedal(a)...

ave - preda u ostrovanky ne.

Pecosita povedal(a)...

ha, tak to som cela stastna, ze mam aspon doma pravu lasku ;)) sice nie som jej akterom,ale aspon mozem pricuchnut ;)