pondelok 12. februára 2007

Som naštvaný

Som naštvaný na všetkých tých arogantných strážcov čistoty, čo si myslia, že majú mandát vyjadrovať sa k môjmu zdravotnému stavu. K potrebe liečení a vôbec k veciam, ktoré robím na rozdiel od nich za dverami. Čo si myslia, že majú akékoľvek hoc aj malé právo posudzovať skutky druhých preto, lebo navštevujú veľké budovy s krížom na streche a veria že priklincovaný chlap im pomôže dostať sa do neba. Všetkých čo si myslia, že vedia niečo o pekle, do ktorého ma tak radi posielajú. Byť s vami v nebi? Už som grcal, díky.

7 komentárov:

Pecosita povedal(a)...

wow.

Úplne iná povedal(a)...

:-)))
Neboj, co by sme tam s nimi robili?

Jasper povedal(a)...

Toto si odsledujem ;)

ostrovanka povedal(a)...

:) mala som super kamaratku, moralisti a panbickari ju vecne strasili, ze sa dostane do pekla a ona vzdy na to: slubujete?

FanaticGay povedal(a)...

Vsetkym vdaka
a Jesper - sleduj ešte sa len rozbiehame ;)
Ostrovanka - ked sa pozriem na historiu, na tie zastupy skvelych a zaujimavych ludi, co sa nezmestia do ich neba... To bude tam dole zuuuurka.

dievčatko s dáždnikom povedal(a)...

no, idem na teba :o)

lota povedal(a)...

tesim sa na Teba.-)